nog een dagje... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu nog een dagje... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu

nog een dagje...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alma

08 April 2009 | Nederland, Hoorn

Nou, het is bijna zover! Nog een dagje.... Er komt geen einde aan het gestress. Steeds als alles op m'n lijstjes bijna is afgevinkt, ontstaan er steeds weer nieuwe lijstjes... en vervolgens weer nieuwe. Tjonge, dat wordt toch nog wel een leerproces daar, LOSLATEN...

Dit eerste bericht van dit reisdagboek naar Ghana wil ik opdragen aan mijn paps. Al was-ie al wat vergeetachtig en moest ik 'm vaak opnieuw vertellen wat ik nou precies ging doen, de belangstelling was erg groot. Het was vreemd om hem er niet bij te hebben, afgelopen zondag. Daar stond tegenover dat er veel ontzetend lieve vrienden, familie en collega's waren die dag - en de afgelopen dagen. Alle hartverwarmende kaarten, mooie wensen en lieve kadootjes neem letterlijk en figuurlijk met me mee voor de momenten van heimwee die vast gaan komen...

Lieve allemaal, ontzettend veel dank
daarvoor en natuurlijk voor jullie giften voor Youth Harvest Foundation. Bij elkaar heb ik 468 euro opgehaald - en daar is heel wat mee te doen! Ik zal niet altijd direct jullie mail kunnen beantwoorden omdat de verbinding er vaak gewoon niet is. Voor degenen die post willen sturen (en ik ontvang het heel graag!!) is dit het adres:

Meet Africa
Alma Pereboom
P.O. box 252, Bolgatanga
Ghana

Mobiel bellen kan, maar niet op mijn eigen telefoon. Zodra ik daar een simkaart heb, zal ik jullie mijn nummer doorgeven.

Nou, tot zover - want er is nog zoveel te doen.... Ik ga jullie missen!

Liefs
Alma.

  • 08 April 2009 - 09:51

    Sabine:

    Je dacht eerst nog 'n maand te hebben, bleek het maar 'n dag te zijn.... Time flies.
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zondag.

    Heeeeel veeel Ghanese avonturen toegewenst!

    liefs

  • 08 April 2009 - 11:10

    Annemiek Mandjes:

    nu wel!! en ik ga je volgen - geniet en ervaar!

  • 08 April 2009 - 11:17

    Corinne:

    Lieve Alma,
    We hebben de mail nu wel gekregen, leuk!
    Zo verliezen we elkaar niet uit het oog.
    Sterkte met de stress morgen kan je Nederland voor even achter je laten en ga je het avontuur tegemoet.
    SUC6 Liefs Corinne

  • 08 April 2009 - 13:05

    Tine:

    Je zou nog even bij mij komen om de was te halen helaas dat gaat dus niet door, ik ben bridgen vanavond Ik wens jeveel,sterkte toe, en geniet,niet tobben het is zo weer l8 Juli veel liefs van je moeder

  • 08 April 2009 - 13:55

    Paul En Jacq:

    Ha die Alma, nogmaals heel veel Afrika gewenst.
    Jacq, Pael en de kids

  • 08 April 2009 - 15:11

    Marija:

    Nou, daar gaat ze dan, onze stoere Hollandse vrouw: op naar Ghana!Ik zal je heel erg missen, maar de tijd gaat snel en hopelijk ben jij net zo snel weer terug. Geniet ontzettend van de komende maanden en ik kijk erg uit naar je (digitale) verhalen en foto's nu je EINDELIJK weet hoe je deze moet plaatsen :-))))
    Heel veel liefs, Marija

  • 08 April 2009 - 15:58

    Jean:

    Eeeeehm, kan je ook iets mailen zonder dat anderen de mail lezen? Die van mij kunnen namelijk niet altijd door de afrikaanse beugel. Alma, heb je een donald duckie mee voor onderweg? goeie reis en geluk. kus van mevrouw......b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alma

Actief sinds 30 Dec. 2008
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 44950

Voorgaande reizen:

25 Mei 2011 - 04 Juli 2011

Werken en vrij zijn in de Cevennes

09 April 2009 - 18 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: