Creativiteit en andere kwaliteiten - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu Creativiteit en andere kwaliteiten - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu

Creativiteit en andere kwaliteiten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alma

25 Juni 2009 | Ghana, Bolgatanga

.. Om maar even een paar belangrijke persoonlijke kwaliteiten te noemen die je er hier zeker doorheen slepen..!

Want, lieve familie, vrienden en dierbaren: volgens mij is het nu eindelijk gelukt om ook de twee andere filmpjes hierop te krijgen. De eerste is van een tussenstop tijdens een busreis, de tweede is een stukje van Sweeties verjaardag. Helaas maar een minuutje-meer kan Waarbenjij.nu blijkbaar niet aan... En zelfs deze twee hebben anderhalf uur gekost om ze te up-loaden. Ze staan in elk geval bij het vorige bericht.

Het is grappig om te merken hoe het gebrek aan middelen en faciliteiten je creativiteit en oplossend vermogen aanscherpen. Over humor en relativeringsvermogen nog niet eens gesproken!

Tot zover even, het is hier nu bijna acht uur 's avonds, al een uur hartstikke donker en mijn moeder weet niet waar ik zit (!). Morgen meer tekst en nieuwe foto's.

Hartstikke veel liefs!!!

• 26 Juni 2009 - 07:33

Sabine:

Wat leuk, die filmpjes! Grappig om die geluiden te horen, krijg je toch meer van de sfeer mee.

Ga zo door, nog maar heel even en dan eindigt je avontuur alweer...

Met het gebrek aan communicatiemiddelen weet je natuurlijk nog niet dat Michael Jackson is overleden, wat 'n toestand! De hele dag wacko jacko op de radio, tv en internet is overbelast.

Liefs,
    Sabine

• 26 Juni 2009 - 12:23

Balinette Eva :

Alma!

Wat leuk die filmpjes. Jammer dat de eerste zo donker is, maar we krijgen zo wel een leuk (bewegend) beeld van hoe het er daar aantoe gaat, top!

Geniet, en de groeten uit het warme Nederland.

Eva
    p.s. heb je het al geehoord: Michael Jackson is overleden!

• 26 Juni 2009 - 15:19

Marianne:

He schoonzus,
    leuke filmpjes en ja eindelijk en je reis zir er bijna op.De kids zijn op vakantie Ivo en Renske en Jenne natuurlijk naar Portugal,Tim en Lotte naar Mexico.
    Verder hoop ik dat je de laatste weken zonder vervelende dingen doorkomt en we je op 18 juli mogen begroeten op Nederlandse bodem,
    Heel veel liefs en dikke kus tot snel,Marianne