foto's YHFG - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu foto's YHFG - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van Alma Pereboom - WaarBenJij.nu

foto's YHFG

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alma

22 April 2009 | Ghana, Bolgatanga

Hier foto's van collega's en de harde kern van de meidengroep. Ze zijn inmiddels gestart met de productie van de "purses" vanuit het Junior Achievement Program.
Moet een succes worden!
XX

  • 24 April 2009 - 07:05

    Marianne:

    Hallo lieve schoonzus,
    Met bewondering lees ik je verhalen en bedenk me tegelijkertijd,wat zijn we hier eigenlijk behoorlijk verwend.
    Prachtige foto's en ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Inmiddels hebben wij er een weekje vakantie opzitten op het ook zeer zonnige Gran Canaria,iets luxer dan jij,maar heerlijk gehad.
    Lieverd,kijk alweer uit naar je volgende verslag hou je goed,heel veel liefs van mijXXXXXXXXXX

  • 29 April 2009 - 16:11

    Tine:

    Lieve Alma, vanmiddag met Mark en Steven naar mijn nieuwe achterkleinzoon wezen kijken, wat een schatje!!!Mis je heel erg, Heelveel loefs, Mama

  • 01 Mei 2009 - 13:03

    Lieke:

    Arme jullie, dat het in Bolga nog heter is dan in Tamale! Vind je het gek dat het er zo aan toe gaat in de kerk...

    Marieke, ik (en misschien Ravi, als ze er is en zin heeft) komen waarschijnlijk volgend weekend (9 en 10 mei) naar Bolga. We willen waarschijnlijk die tour doen die door Ibrahim georganiseerd schijnt te worden. Hebben jij en Sanneke en/of anderen daar misschien zin om mee te gaan? Laat maar weten. Zou leuk zijn om jullie iig te zien daar! Mijn nummer is 054 1820440.

    Pas goed op jezelf en geniet!

    xx

  • 07 Mei 2009 - 23:48

    Mark:

    Hee lieve schat

    Mensen beginnen me te bellen, houden me staande op straat en komen aan de deur wanneer toch de volgende aflevering verschijnt. Je weet niet wat je teweeg brengt hier...

    Liefs Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alma

Actief sinds 30 Dec. 2008
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 45067

Voorgaande reizen:

25 Mei 2011 - 04 Juli 2011

Werken en vrij zijn in de Cevennes

09 April 2009 - 18 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: